השירותים שלנו – הדפסה וחיתוך צורני

הדפסה וחיתוך צורני

הדפסה  בפורמט רחב-

הדפסה הינה חלק בלתי נפרד משילוט, ראשית מאחר ומדי פעם כדי ליצור שילוט עלינו להשתמש במכונות הדפסה, ובנוסף שילוט יכול להיות הדפסה בלבד כמו יצירת קיר מיתוג לעסק, או מיתוג הרכב.

היתרון המרכזי של הדפסה בפורמט רחב הוא היכולת להדפיס הדפסות מאוד גדולות, במהירות גבוהה, ועדיין לשמור על איכות הדפסה מאוד גבוהה.

בשילוט מודיעין אנחנו מדפיסים טפטים ומדבקות לקיר, ציפוי שולחנות ועמדות עבודה, שמשוניות בכל גודל, ציפוי התזת חול לדלתות וחלונות זכוכית ממותג עם לוגו, הדפסה על רקע שקוף, ומיתוג רכבים בעזרת הדפסות ויניל ומדבקות רשת.

חיתוך צורני-

חיתוך צורני מתייחס לפלוטר (מכונה שחותכת את ההדפסות לפי צורה מוגדרות מראש לפי קובץ)

בעזרת חיתוך צורני ניתן לחתוך גלילי מדבקה או מדבקות מודפסות וכך ליצור מדבקות של מספרים, אותיות, משפטים, מדבקת לוגו ללא רקע, רקעים ותוספות עיצוביות לשלטים, ומדבקות לרכבים.

אנחנו בשילוט מודיעין מדפיסים וחותכים מגוון של רעיונות על מגוון של חומרים, ונותנים מענה משלב העיצוב והתכנון של החלל ועד ההתקנה.

תהליך העבודה

עיצוב גרפי של ההדפסה או המדבקה

ייצור ההדפסה או המדבקה

מסירה או שליחה של המוצר ללקוח

גלריה

צור קשר

מאמרים

חיתוך לייזר נעשה במכונות תעשייתיות המיועדות אך ורק לזה בעזרת מפעיל מקצועי, ורק לאחר בניית קובץ גרפי איכותי.

תמונות-לדף-מאמר--לייזר
תמונות-לדף-מאמר--הדפסה-בפורמט-רחב-וחיתוך-בפלוטר

הדפסה בפורמט רחב נעשה במדפסות רחבות והיתרון העיקרי הוא שניתן להדפיס באיכות מאוד גבוהה על גודל משתנה של גלילים וכך ניתן בעצם להדפיס תמונות איכותיות לקיר, שלטי חוצות, מיתוג לרכב, או אפילו מדבקות קטנות.